Tuesday, November 1, 2011

寒い週末


寒い週末 (それとも、a weekend of Gnostic sky and apocalyptic stars)


週末
がたくさんあった。
私たちの家電力(でんりょく)、熱(ねつ)、食べ物(たべもの)がありませでした
私たちの町は停電(ていでん)だったです。
人々は通りに歩きました。彼らは寒かったと悲しかったです。
も、私の猫は寒かったです。
コンピュータ携帯電話(けいたいでんわ)機能(きのう)しませんでした
しかし、夜に、私たちは一緒に星(ほし)を見つてへ出かけりました。
(つき)と星がとてもきれいでした
私は歴史の本を読みました。そして、本の中でグノーシス主義についての文章があります:



"I have parted with all gold and silver, and have left off carrying money in my purse; content with daily food, without anxiety for tomorrow, and without solicitude about how I shall be fed, or with what I shall be clothed. And do you ask if I believe the gospel?

......you see me poor, meek, a peacemaker, pure in heart, mourning hungering, thirsting, bearing persecutions and enmity for righteousness' sake. And do you doubt my belief in the gospel?"

- Faustus of Mileve

No comments:

Post a Comment